پوشش های بسته بندی و بهداشتی

شــرکت جوانــه پــوش پارســه بــا داشــتن دســتگاههای منحصــر بــه فــرد در زمینــه تولیــد نایلــون ســه لایــه بــه صــورت ورق تــا عــرض ۱۶۰ ســانتی متــر و ضخامــت ۳۰ تــا ۱۸۰ میکــرون و نایلــون تــک لایــه در عــرض ۳۰ ســانتی متــر تــا ۱۴۵ ســانتی متــر و ضخامــت ۴۰ تــا ۱۵۰ میکــرون فعالیــت دارد.
 

فیلم شرینک

به دلیل سهـولت در بستـه بندی و چک کردن محصـول و همچنین مقرون به صرفه بودن، در سطح وسیعی در سراسر جهان جهت بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین باعث محافظت محصول در برابر آسیب های محیطی و آلودگی ها می گردد. شرکت جوانه پوش پارسه با داشتن ماشین آلات منحصر به فرد و با تکنولوژی روز اروپا قادر به تولید فیلم شیرینگ به صورت تک لایه و سه لایه می باشد . این شرکت دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو می باشد.

مشخصات فنی تولیـدات تک لایـه و سه لایه شرکت جوانه پوش پارسه

فیلم شیرینک از عرض 20 سانتی متر تا 150 سانتی متر با ضخامت 40 تا 200 میکرون نایلون های سه لایه رنگی و شفاف با قابلیت چاپ تا 6 رنگ و همچنین از عرض 20 سانتی متـر تـا 150 سانتی متـر با ضخامـت 40 میـکرون تـا 250 میـکرون. فیلم های شیرینک این واحد به صورت سفارشی تولیـد و برای مشتـری ارسال می گردد و وزن رول ، متراژ رول، نوع خواص ، رنگ و یا افزودنی ها بر اساس سفارش مشتری در تولید فیلم شیرینک و کیسه لحاظ می گردد.

موارد استفاده از فیلم های بسته بندی

– صنایع غذایی، بسته بندی انـواع مشتقات شیـر ( دوغ ، خامه و ….)

– آب معدنی، شوریجات، آب میوه، فرآورده های گوشتی، انواع بیسکوئیت

– صنایع بهداشتی و سلولزی (دستمال کاغذی و …)

– صنایع شیمیائی (رزین و پودر و …)

– صنـایـع وابستـه بـه دام و طیـور

کیسه ها

از دیگر محصولات شرکت جوانه پوش پارسه کیسه های تک لایه و سه لایه پلی اتیلنی از عرض 35 تا 150 سانتـی متر و ضخامـت 40 تا200 میکـرون می باشد که جهت مصارف بهداشتی، غذایی ، لبنیات آبگونه، کشاورزی، شیمیائـی و تبلیغاتـی کاربـرد دارد.

شرینک