پوشش های کشاورزی و گلخانه ای، پوشش دوم گلخانه، پوشش سیلوبگ، پوشش مالچ ساده و رنگی

پوشش گلخانه ای، پوشش دوم گلخانه، پوشش سیـلوبـگ و پوشش مالچ ساده و رنگی، از محصولات اصلی شرکت جوانه پوش پارسه به شمار می آیند.

وجود مشکلات فراوان در فیـلم هـای تک لایه ما را بـه سمت تولید فیلم هـای سه لایـه کشانـده است. با بکارگیـری تکنولوژی کواکستروژن ، دستیابـی به بهترین پوشش از طریق گردآوری خواص متنوع در هر لایه امکان پذیر است.

چرا فیلم سه لایه؟ هدف از استفاده از تکنولوژی سه لایـه ترکیب خواص مفیـد پلیمـرهای مختلف در یـک پوشش بـا ساختـار چنـد لایـه می باشد . بـه طور مثـال : استفـاده از مــواد EVA و پلـی اتیـلن متـالوسنـی باعث افزایش مقاومت پـارگی، ایـجاد پـوشش شفـاف و عـایـق حرارتی در فیلـم های تولیـد شـرکت جوانـه پـوش پارسه می گردد.

ویژگی ها

افزودنی ها و تاثیر آنها بر پوشش های گلخانه ای

پوشش های مالچ ساده و رنگی

خشکی و کم آبی از مهم ترین محدودیت های تولید محصولات زراعی می باشد که در بیشتر موارد منجر به کاهش عملکرد و بروز زیان های اقتصادی می گردد. مالچ با ساختار پلی اتیلنی با حفظ و ذخیره رطوبت خاک ، امکان استفاده نرمال از آب را به صورت بهینه شده در محصولات ردیفی امکان پذیر می نماید، در نتیجه با آب ذخیره شده می توان سطح کشت را افزایش و یا با تامین آب بیشتر برای گیاه، عملکرد را افزایش داد. مالچ مشکی- نقره ای از جنس پلی اتیلن، بیشترین کارایی را داشته و از نظر اقتصادی با صرفه تر است و در فواصل بین دو گیاه مصرف آب را 30% تا 50% کاهش می دهد.

مزایای استفاده از پوشش مالچ شرکت جوانه پوش پارسه:

– کاهش قابل ملاحظه مصرف آب نسبت به روش های دیگر کشت

– کاهش قابل ملاحظه تبخیر سطحی خاک

– جلوگیری از ایجاد تنش رطوبتی و حرارتی در خاک

– جلوگیری از تجمع املاح مفید برای رشد گیاه در سطح خاک

– مبارزه 100درصدی با علف هرز

– مهار انگل گل جالیز که مهم ترین عامل جلوگیری از رشد بوته گوجه فرنگی می باشد

– کاهش شیب جریان حرکت رطوبت از عمق به سطح خاک

– کاهش هزینه ها در مرحله داشت ( هزینه نیروی کار، سموم و کود شیمیائی )

– افزایش حاصلخیزی خاک

پوشش های سیلوبگ

سیلوبگ یک پوشش محافـظ جهـت بسته بنـدی و ذخیـره علـوفه و دانـه های ( فرآوری شده و ساده ) برای مدت طولانی با استفاده از ماشین آلات بسته بندی می باشد. سیلوبگ گزینه مناسبی برای بسته بندی کمپوست ، حفاظت از محصولات آبدار و خشک، همراه با حفظ ارزش غذایی محصولات می باشد و از فساد آن ها جلوگیری می کند. مشخصات سیلوبگ تولیدی شرکت جوانه پوش پارسه به شرح ذیل می باشد: از عرض 50 سانتی متر تا 12 متر و ضخامت 30میکرون تا 500 میکرون همراه با افزودنی های لازم جهت مقاومت پوشش در مواجه با شرایط محیطی نامناسب ( Anti UV ، Anti-Fog ).

سیلوبگ